Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

After all, we will always have Paris!



"After all, we will always have Paris." Μια φράση που πρωτοάκουσα στο Gossip Girl κ έχει μεγάλο νόημα. Γιατί μόνο αν έχεις επισκεφτεί το Παρίσι μπορείς να το καταλάβεις. Πρόκειται για μια πόλη μαγική, αριστοκρατική, ρομαντική, μια πόλη που νομίζεις ότι όλα είναι πιθανά, ότι όλα μπορούν να συμβούν, ότι μπορείς να ονειρεύεσαι άφοβα...
Όσα κι αν έχεις ακούσει για το Παρίσι είναι λίγα κι όσες φορές κ να πας, πάλι λίγες είναι κι αυτές! Όταν έφυγα λοιπόν απ'το Παρίσι έδωσα μια υπόσχεση, ότι σίγουρα θα επιστρέψω και δεν την έχω ξεχάσει. 
Κι αν όλα αυτά σου φαίνονται λίγο μακρινά τώρα, υπάρχει τρόπος να φέρεις το Παρίσι κοντά σου κ να νιώσεις λίγη από τη μαγεία του... Αντικείμενα μικρά ή μεγάλα, πίνακες ζωγραφικής, ερασιτεχνικές κ επαγγελματικές φωτογραφίες, ακόμα κι ένα άρωμα μπορούν να σε φέρουν πιο κοντά στο όνειρα σου κ να σε ταξιδέψουν νοερά εκεί στις όχθες του Σηκουάνα, στην Παναγία των Παρισίων, στα Ηλύσια Πεδία, στη Μονμάρτρη. Σου έχω μερικές ιδέες πιο κάτω να πάρεις μια γεύση κ να φτιάξεις το δικό σου μικρό Παρίσι, "Little Paris" όπως μου αρέσει να το λέω.  Κι αν όλα αυτά σου φαίνονται πάλι λίγα φίλη μου κ δε σου αρκούν, σου εύχομαι να περπατήσεις μια φορά στους δρόμους του Παρισιού κ να ζήσεις το παραμύθι (γιατί αλήθεια σαν παραμύθι είναι), αν κ μόνο μια δεν είναι ποτέ αρκετή... Au Revoir λοιπόν :)

















Μια γκραβούρα που πήρα από τη Μονμάρτρη κ την έχω στο δωμάτιό μου <3















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...