Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

A little treasure near the city!



Το περίμενα με μεγάλη ανυπομονησία αυτό το Σαββατοκύριακο! Η μεγάλη μου επιθυμία όσο και ανάγκη να ξεφύγω για λίγο από την πόλη σε συνδυασμό με την προσμονή να επισκεφτώ για πολλοστή φορά το Ναύπλιο, μου είχαν προσθέσει αυτό το γλυκό άγχος που νιώθω πριν από κάθε εκδρομή.
Η λαχτάρα του απρόσμενου, του διαφορετικού είναι ίδια κάθε φορά και κατά τη γνώμη μου από τα καλύτερα μέρη του ταξιδιού! Γιατί όταν φτάσεις πλέον στο μέρος που τόσο καιρό περίμενες να επισκεφτείς ξέρεις ότι είσαι πλέον εκεί, ζεις αυτό που επιθυμούσες και πρέπει τώρα να αφουγκραστείς το κάθε λεπτό, την κάθε εικόνα. Αυτό λοιπόν εγώ το κάνω τραβώντας φωτογραφίες οτιδήποτε μου αρέσει, μου κινήσει το ενδιαφέρον και νιώσω ότι θέλω να έχω την ανάμνησή του όταν φύγω από εκεί. Το Ναύπλιο προσφέρεται για αυτού του είδους τη δραστηριότητα καθώς είναι από τις πιο γραφικές πόλεις της Ελλάδας, μόλις 2 ώρες οδήγηση μακριά από την Αθήνα. Η παλιά πόλη του, με τα στενά σοκάκια, τα παραδοσιακά ταβερνάκια και τα περίφημα κομπολογάδικα σε γεμίζουν εικόνες και χρώματα και θέλεις να περάσεις από κάθε μονοπάτι, μήπως και σου ξεφύγει κάτι μοναδικό, όπως είναι κάθε τι εκεί. Το βράδυ στο Ναύπλιο προσφέρεται για βόλτες για τα ζευγαράκια καθώς μετατρέπεται σε μια ρομαντική κωμόπολη με το φωτισμένο Παλαμίδι και το βουβό Μπούρτζι στη μέση της θάλασσας να σου θυμίζουν την ιστορική σημασία αυτού του μέρους και τις εποχές που έχουν αλλάξει ...



Όμορφο Γαλάζιο






Γατούλα :)              



Ηλιοβασίλεμα <3

Biscottino & classic Parfait

Το Παλαμίδι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...