Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Mini break.



Στα τόσα χρόνια που σπουδάζω (δε λέμε νούμερο :-p) έχουν συμβεί πολλά, πρώτη φορά όμως γίνεται να πέφτει η εξεταστική του Σεπτέμβρη ένα μήνα πριν από τα Χριστούγεννα. Άντε να συγκεντρωθείς μετά!
Με το βιβλίο ανοιχτό -δίπλα- κοιτάζω στο ίντερνετ φωτογραφίες με στολίδια και κουραμπιέδες, χαζεύω τις στολισμένες βιτρίνες και ονειρεύομαι τις διακοπές των Χριστουγέννων, που δεν αργούν... Και το διάβασμα μένει πίσω. Με αυτή την κρίση μέσα μου, μεταξύ διαβάσματος και εορτών, πήγα μια μικρή βόλτα μέχρι τον κοντινό Φλοίσβο ( να καθαρίσει λίγο το μυαλό μου ξέρεις :-p ) και τράβηξα μερικές φωτογραφίες. Είμαι ακόμα πολύ αρχάρια σε όλο αυτό και δεν έχω μάθει να παίρνω τις σωστές πόζες κτλ. όποτε ζητώ μια κατανόηση! Άλλωστε το κάνω τελείως ερασιτεχνικά, αλλά θα δεχόμουν με ευχαρίστηση μερικές συμβουλές, εάν το θελήσεις. Στη συνέχεια καταλήξαμε στο γνωστό mikel, όπου δοκίμασα πρώτη φορά ζεστό cappuccino, μιας κ τις προηγούμενες φορές έπαιρνα αποκλειστικά freddo cappuccino, που είναι και το καλύτερο που έχω πιει με διαφορά οπουδήποτε, οπότε αν δεν έχεις δοκιμάσει στο συστήνω ανεπιφύλακτα! Σε αφήνω λοιπόν τώρα, πάω να συνεχίσω το διάβασμα, δήθεν... :)








Λιώνω με το gucci γαλοτσάκι !






Jacket: Zara // Sweater: Bershka // Jeans: Stradivarius // Shoes: Migato // Bag: Sisley

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...