Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Embroidered


Η βόλτα στο κέντρο της Αθήνας και ειδικότερα η διαδρομή Θησείο-Μοναστηράκι-Πλάκα είναι από τις πιο αγαπημένες μου συνήθειες στην πόλη. Θα το έχεις μαντέψει ήδη αν είχε πάρει το μάτι σου αυτό εδώ το ποστ πέρυσι. Κάθε φορά που κάποιος έχει την ιδέα να περπατήσουμε εκεί ενθουσιάζομαι και κάθε φορά που πηγαίνω ανακαλύπτω και κάτι καινούριο.
Μπορεί να ακούγεται λιγάκι χαζό, όμως το κέντρο της Αθήνας σου προσφέρει τόσες πολλές εικόνες και τόσα ερεθίσματα ταυτόχρονα που αν τα συνδυάσεις και με το πλήθος κόσμου κάθε φορά είναι λογικό να μην τα προλαβαίνεις όλα. 
Για παράδειγμα πόσες φορές είχα κάνει τον περίπατο από το Γκάζι μέχρι το Θησείο με τα πόδια από αυτόν τον πεζόδρομο που θα δεις στις φωτογραφίες, όμως ποτέ δεν είχε πάρει το μάτι μου τα αρχαία που βρίσκονται στο αριστερό σου χέρι σε μια μεγάλη έκταση. 
Όταν περπατάς σε αυτά τα μέρη και βλέπεις παντού γύρω σου μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους που χρονολογούνται στον 4ο, 5ο, 6ο π.Χ. και ακόμα παλιότερα είναι αναπόφευκτο το να αναρωτηθείς πώς ζούσαν οι άνθρωποι τότε, τι έκαναν στην καθημερινότητά τους, τι φόραγαν και τι θα σκεφτόντουσαν αν μας έβλεπαν τώρα! Δε συμφωνείς;
Στις φωτογραφίες πάντως θα δεις εμένα να φοράω μια πολύ αγαπημένη μου μπλούζα καθώς έχω μεγάλη λατρεία για οτιδήποτε με δαντέλα, κεντήματα κτλ. Ακόμα έχω μεγάλη λατρεία και για το άσπρο, ιδίως τώρα το καλοκαίρι. Άλλωστε το άσπρο και το γαλάζιο είναι τα χρώματα της χώρας μας και γι'αυτό πάνε σε όλους μας λίγο περισσότερο. :)

























Μπλούζα: χειροποίητη // Jeans: Edward // Τσάντα: Thiros // Εσπαντρίγιες: Exe // Ρολόι: Ferendi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...